ביקורות בגוגל ופייסבוק

קיבלתי שירות לגבי מוצר שהם מייבאים, הרבה זמן לא נתקלתי בכזו תודעת שירות מעולה, איכפתיות, מקצוענות, פשוט מדהים. כל הכבוד לכם.
תודה על השירות ! אתם יותר טובים מהמצוינים ביותר ! איזה שירות ויחס נפלא. רחב ליבי ואני שמח שרכשתי דווקא מכם את המכשיר. אעיין בקטלוג המוצרים שלכם וקרוב לוודאי שאזמין מכשיר נוסף ודווקא מכם ! בזכות היחס והשירות המעולים. תודה רבה. שאו ברכות. עלו והצליחו ! ליאור לימור לקוח מאושר שלכם ובזכותכם !
קניתי מכשיר להכנת יוגור בבית- דגם severin 3521. לפני קניה התייעצתי בוואטסאפ עם נציגת חברה על הבדלים בין המכשירים והחלטתי לרכוש הכי מתקדם. בחרתי משלוח עם שליח עד הבית וקיבלתי תוך יומיים. בחבילה הם שמו גם דוגמיות חיידקים. אחרי הרכישה מהחברה יצרו איתי קשר ונתנו כמה עצות לגבי הכנות סוגי יוגורט שונים. כבר ניסיתי יוגורט על בסיס חלב סויה - יצא מעולה, שירות שלהם יו א מן הכלל ופעיל בוואטסאפ בכל ימי השבוע עד שעות מאוחרות. ממליץ בחום !
קניתי מכונת קפה וקיבלתי שירות ממש ממש טוב ואישי בוואטסאפ.
אפילו הקדימו לי את המשלוח בשבוע ואף יצרו איתי קשר אחרי המשלוח לשאול לשלומי.
ממש מרוצה גם מהשירות וגם מהמוצר.
שירות מעולה, מוצרים איכותיים
טבריה
רמת השירות לקוחות הכי גבוהה שנתקלתי בה! מענה מידי לכל דבר הכי קטן, דאגה שהמשלוח יגיע בזמן ומציאת פתרונות גם כשהיה עיכוב בשילוח של החברה החיצונית! מגיע לכם את מלוא הקרדיט! אלופים
שקיות ואקום מעולות והשירות לעילא ולעילא, תוך יומיים המוצר היה אצלי.
מקצוענים, תמיד זמינים לענות על שאלות, חווית שירות מדהימה, משלוח מהיר וזמנים מדויקים. ממליץ בחום
שרות מהיר וגם השרות שלהם טובה מאוד ומשלוח 48 שעות אין מה להגיד עוד והמוצר מאוד מאוד טוב אני מרוצה מאוד תודה לכם לב גדול מימני ,❤️
השירות הכי טוב שקיבלתי בשנים האחרונות. ליווי משלב הקנייה, למשלוח מהיר- המכונה הגיעה יום אחרי ההזמנה! שליח שהגיע והרכיב את המכונה, היה סבלני והסביר הכל כולל הדגמה. שירות הלקוחות שלכם מצטיין וכל עסק צריך ללמוד מכם. התגובה הכי אובייקטיבית מלקוחה מרוצה. תודה לכם יא אלופים!!!
Response from the owner:תודה רבה'! תמיד כאן לשירותכם!
המשלוח הכי מהר שקיבלתי … אלופים. הזמנתי מכונת גלידה בשעה 12 וקיבלתי בשעה 15 תוך 3 שעות. כל הכבוד 👏🏻
Response from the owner:תודה רבה!
תמיד זמינים לשירותכם!
Уже не первый раз заказываем био кефир, получается очень вкусный! Продавцы всегда очень отзывчивые, отвечают быстро на сообщения. Замечательная фирма, будем заказывать еще!👍